• Kategorie produktów
Menu

Organizacja i archiwizacja dokumentów

Uporządkuj swój biznes z naszymi świetnymi materiałami biurowymi. Z Kapitanem Biuro organizacja i archiwizacja dokumentów jest szybka, łatwa i przyjemna. Polecamy Ci nasze segregatory, koszulki i ofertówki, skoroszyty i wąsy, teczki, deski oraz półki, dzięki którym zaprowadzisz porządek w swoim biurze.

Systemy przechowywania dokumentacji

Najpopularniejszym rozwiązaniem do archiwizacji dokumentów są zdecydowanie segregatory dźwigniowe w formacie A4. U nas zakupisz je w dowolnym kolorze, w atrakcyjnej, niskiej cenie. Warto dokupić do nich zestawy koszulek, które oferujemy w różnych ilościach. Do mniejszej ilości dokumentów proponujemy wąsy i skoroszyty: twarde, miękkie, zawieszane.

Organizacja pracy bieżącej

Zadbaj o swoje miejsce pracy - zakup zestaw półek na dokumenty. Dzięki nim uporządkujesz bieżące dokumenty, które potrzebujesz posiadać na wyciągnięcie ręki. Na pewno na co dzień musisz je przenosić, do czego warto posiadać tekturowe teczki, a także pisać w miejscach, w których nie ma stolików. W tym wypadku miej pod ręką deskę z klipem.